Reklamace a vrácení zboží
Maloobchodní zákazník:
Reklamace poškozeného/vadného zboží.
V případě viditelného poškození zásilky během doručení, tuto zásilku nafoťte a reklamujte přímo u kurýra. Sepište s ním reklamační protokol, který každý kurýr vozí s sebou. Následně nás prosím kontaktujte na níže uvedeném telefonním čísle.
Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele.
Reklamované zboží může být předáno osobně nebo poštovní či kurýrní službou. Zboží zasílejte na adresu níže a to vždy po předchozí telefonické nebo e-mailové dohodě spolu s vyplněným formulářem pro uplatnění reklamace a dokladem o nákupu (postačí kopie).
Vaše reklamace bude vyřízena v nejkratším možném čase.
Download: Formulář pro uplatnění reklamace
Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů.
Pro odstoupení od kupní smlouvy v zákonné 14-ti denní lhůtě použijte formulář pro odstoupení od smlouvy. Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy. Formulář je třeba vytisknout a podepsat. Zaslat buď naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, nebo jej vložit do zásilky s vráceným zbožím spolu s dokladem o nákupu (postačí kopie).
Vrácené zboží prosíme zajistěte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy a uveďte zboží pokud možno do původního stavu. Předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
Peníze za zboží Vám zašleme co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží.
Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.
Download: Formulář pro odstoupení od smlouvy
Velkoobchodní zákazník:
Reklamace zásilky při viditelném poškození během doručení.
V případě viditelného poškození zásilky během doručení, tuto zásilku nafoťte a reklamujte přímo u kurýra. Sepište s ním reklamační protokol, který každý kurýr vozí s sebou. Případně vyfotografujte i zboží v dodaném balíčku tak, jak bylo zabaleno. Fotografie spolu s vyfoceným reklamačním protokolem a vašimi identifikačními - kontaktními údaji, prosím zašlete na náš kontaktní e-mail.
Reklamace poškozeného zboží po rozdělání balíčku.
Poškozené zboží nafoťte ještě uvnitř zásilky a následně tak, aby bylo vidět jeho poškození. Fotografie spolu se stručným popisem rozsahu poškození a počtu kusů prosím odešlete na náš kontaktní e-mail.
V případě, že objevíte na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, máte v záruční době právo na reklamaci zboží. Fotografie zboží včetně štítku (návodu) s datem použití odešlete se stručným popisem na náš kontaktní e-mail.
Reklamované zboží prosím nevyhazujte, v nejbližší možné době se u vás zastaví obchodní zástupce, který jej vyzvedne.
Náhradu za reklamované zboží standardně zasíláme spolu s další objednávkou.
Kontaktní údaje pro vyřízení reklamace:
DRIVE CZ s.r.o.
Palackého 442, 51101 Turnov
Tel. 602 415 201, 481 311 456
E-mail: info@drive-cz.cz